Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Březen 14 09:17:39 CET 2021

Mam pocit,  ze ten cloud je vyrobcami vyrazne chceny,  prave kvoli ziskanym
datam,  ktore ludia dobrovolne a casto nevedome poskytuju.
Technicky by to islo aj priamo, alebo na lokalnom zariadeni, ale to by
vyrobca prisiel o lacny zdroj dat.

Da sa s nimi obchodovat a na zaklade poznatkov ovyvnovat ludi. Datovych
analytik je nekonecne mnozstvo. (cielene reklamy su ta menej zavazna cast).

Dňa ne 14. 3. 2021, 9:04 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napísal(a):