Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Sobota Březen 13 05:45:57 CET 2021

Tak ono to v principu asi nicemu nevadi, treba Arfuino na C++ jede, ale
je asi potreba se krotit ve vyuzivani moznosti C++ coz mi uplne nesedi.
Jednou jsem zkusil, co to udela, kdyz nasadim system vyjimek (na ARM) a
z kodu 20kB hned bylo pres 100kB. Tim pro me C++ na MCU ztratilo kouzlo.
S virtualizaci to bude asi taky nic moc, zvlast na slabsich procesorech,
ktere nemaji pokrocilejsi instrukce pro adresaci pameti.
A dalsi vec bude podle mne horsi prenositelnost kodu na ruzne platformy,
v jadrech OS je to spousta struktur s ukazateli na data a funkce, v C
jsou celkem jasna pravidla a da se to osetrit preprocesorem, objekty v
C++ jsou asi fyzicky implementovany rozmaniteji.Netvrdim, ze by to
neslo, nakonec zas to Arduino ukazuje, ze slo, ale...