Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 12 22:10:36 CET 2021

No - asi to bude věc pohledu.
Já v tomto zcela souzním v panem Linusem, který myslím kdysi prohlásil,
že něco jako C++ se nemělo nikdy narodit.

Pro programování GUI je C++ asi celkem fajn. Všude jinde se mu rád vyhnu
velkým obloukem.
Použít ho pro nějaké low-level programování si teda moc nedovedu
představit. Kdyby to po mě nějaký zákazník chtěl, tak ten kšeft prostě
odmítnu.
Ale svět je barevnej, tak jiní lidé to zase vidí jinak.

PL