Nabijecka eAuto

AZe aze na seznam.cz
Pátek Březen 12 19:43:19 CET 2021

Možná povolí, možná ne. Dalšímu zájemci povolí prd. A když jich bude 20.....
Byly a nevím jak teď běžné jističe 25A. Jenže nikdo nepočítal s tím, že se v
jedné ulici síť zatíží naplno.
U nás zátěž 25kW 3 fáze vyvolala pokles napětí přímo na drátech skoro 5V.
Měl jsem kdysi akumulační sazbu 8 hodin v noci, už nevím označení, jistič
50A a měřil jsem to.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Friday, March 12, 2021 7:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabijecka eAuto

No ale 11kW zas není tak špatné, ne?
To je jistič 3x16A.
Za hodinu nabíjení nabije cca 50km jízdy. Za noc nějakých 400km.
To on toho najezdí tolik, aby ho zrovna tohle nějak limitovalo?

Jasně, z těch 11kW bude něco potřebovat i na zbytek domu. Ale zase
může zřejmě nabíjet i delší dobu.
Lidi, co mají e-auta, tak prostě kdykoli přijedou domů, tak to přikáblujou
k nějakému tomu wall-boxu (když mají dům nebo aspoň garáž, samozřejmě).

PL