Nabijecka eAuto

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 12 19:10:29 CET 2021

No ale 11kW zas není tak špatné, ne?
To je jistič 3x16A.
Za hodinu nabíjení nabije cca 50km jízdy. Za noc nějakých 400km.
To on toho najezdí tolik, aby ho zrovna tohle nějak limitovalo?

Jasně, z těch 11kW bude něco potřebovat i na zbytek domu. Ale zase
může zřejmě nabíjet i delší dobu.
Lidi, co mají e-auta, tak prostě kdykoli přijedou domů, tak to přikáblujou
k nějakému tomu wall-boxu (když mají dům nebo aspoň garáž, samozřejmě).

PL