Nabijecka eAuto

Pátek Březen 12 14:24:29 CET 2021

Elektromobilita je plná paradoxů. Když máte vlastní dům a pozemek,
máte i kde parkovat a nabíjet. Akorát to máte všude daleko (bude vám
stačit baterka na 200 km?) - a v tomhle případě na samotě u lesa k vám
ani nevedou dost tlusté dráty... zatímco když bydlíte ve městě, máte
to sice všude blízko, akorát v bytě v paneláku nemáte kde parkovat ani
nabíjet.

P.K.