Nabijecka eAuto

Pátek Březen 12 11:53:11 CET 2021

Nějak si neumím představit, až / jestli nebude jiná možnost.
Panelákové sídliště, venku parkoviště pro 100 aut, u každého místa
nabíjecí stojan? A asi jen na pomalé noční nabíjení. Např. 100 x 100
kW, to aby tam byla ještě trafostanice (i když je jasné, že všech 100
aut nebude nabíjet současně).

P.K.