Nabijecka eAuto

Pátek Březen 12 09:17:25 CET 2021

Jaka je tak cca bezne dosazitelna energeticka ucinnost elektrolyzy vody
na vodik? Cili kolik KWh tepla ve vodiku pri reakci zpet na vodu dostanu
z 1 kWh elektriny?
A jaka je ucinnost palivovych clanku, cili kolik z te 1kWh tepla ve
vodiku dostanu kWh elektriny na vystupu? Spalovaci motor na vodik je asi
kravina, pry technicky velmi obtizne.