Nabijecka eAuto

AZe aze na seznam.cz
Pátek Březen 12 09:13:11 CET 2021

Výroba vodíku elektrolýzou je pro sluníčkáře vlhkým snem. Realita je jinde.
Článků na toto téma jsou na netu tuny. Nejde jen o výrobu, ale skladování,
stlačení vodíku, další technické potíže atd...
To sluníčkáře obvykle nezajímá.
aze

-----Původní zpráva-----
From: ajtservis
Sent: Friday, March 12, 2021 8:26 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabijecka eAuto

a neni tohle to misto, kde lze pouzit tu
narazovou/prebytecnou/nestabilni elektriku z foto a vetru ? nevim jestli
lze proces vyroby vodiku dostatecne pruzne regulovat, ale mohli by si
udelat generetory na ten vodik na vypadky :-) pak uz by to byla zase jen
poptavka/nabidka ceny pro vyrobu vodiku/spotrebu v autech ? a tak by to
bylo vsechno v poradku.
kolik by stal takto vygenerovany kilometr ani neodhadnu.
tomik.