Nove obzory

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 17:18:57 CET 2021

Omlouvám se, tohle vlastně také nebylo k tématu. Jen mě ta metoda
zaujala, americká armáda se snaží tohle udělat širokopásmově - jako
velmi citlivý přijímač v širokém spektru. Parametry bohužel nejsou
dostupné, ale mohla by to být docela bomba - ten jednofotonový detektor
je také starý jen pár let.

Mrazík