Vnimanie blikania, was: Dotazy k STM32F103C8T6 ...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 10 18:51:05 CET 2021

Ještě poznámka: ono to vypadá, že jsem totální dement, když si
nepamatuju výsledky.
Ale těch testů tehdy bylo hodně, měřila se třeba různě koordinace. Např
u každé ruky byla
sada LED a tlačítek, a měřilo se za jak dlouho průměrně stiskne člověk
tlačítko u dané LED,
pak jak je to když je to pro obě ruce najednou, potom když se LED
rozsvítí vlevo
ale mačkat se má opačnou rukou, pak se mělo odpovídat na předchozí svit
a podobně.
Taky se měřil různě třes rukou za různých podmínek, místo frekvence
blikání frekvence
se měřila citlivost vnímání zvuků atd. Bylo toho fakt hodně.

Cílem tehdy právě bylo, aby toho bylo hodně. Protože do té doby se tyhle
přístroje reálně
pro psychodiagnostickou praxi vyráběly, ale byly to velké jednoúčelové
bedny, nacpané
tranzistory nebo jednoduchými integráči.
Cílem mé práce nebylo provést reálná měření, ale ukázat, že řešení i na
tehdy drahé
technice s procesorem je lepší a výhodnější.

PL