Vnimanie blikania, was: Dotazy k STM32F103C8T6 ...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 10 18:40:01 CET 2021

Když jsem to psal, tak jsem na to taky vzpomínal.
Ale čísla už nedám dohromady. Ty jsem si asi tehdy ani do hlavy moc
neukládal.
Pamatuju si jenom to, že ty rozdíly mezi lidmi a různými okolnostmi
(ráno, večer,
v kondici nebo po pařbě atd.) byly celkem velké.

Asi by to chtělo pokus zreplikovat. A dneska už pořádně, včetně různých
barev.
A už ne v assembleru (resp. tehdy ve strojovém kódu, ručně překládaném
v tabulkou instrukcí v ruce), ale pohodlně na pár řádcích v C. ;-)

Mělo to 3 režimy - stoupající frekvenci (pacient mačkal, když už nevidí),
klesající frekvenci (mačkal když už vidí) a náhodné poskakování kolem
kritické
hodnoty (mačkal, když si myslí, že vidí).

PL