Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Dne 10.03.2021 v 8:51 Martin Hanek napsal(a):
> Dobrý den,
> poprosil bych zdejší odborníky na STM32 o několik informací.
> Mám navrhnout LED displej, který bude mít cca 7 kusů 7-segmentových
> displejů + matrix displej 7x5 bodů. Doposud to řídil nějaký malý
> 8bitový PIC, v nové verzi 8bitový Atmel.
> Protože mám v návrhu úplnou volnost, říkám si, proč nepoužít STM32,
> které jsou všude, levné a výkonné, jak o tom čtu. Moje aktuální volba
> je STM32F103C8T6 na vývojové desce STM32 BluePill a klonech.
> Buď na BluePill proběhne pouze vývoj a MCU pak zapájím do finální
> [...]
Doporucil bych spis nejakou modernejsi radu, na takove male veci bez
naroku na vykon a RAM  se mi docela libi rada 32L0xx, konkretne ted
delam s 32L071. Ma i EEPROM, ruzna kapacita - az 6kB podle modelu, ale
je teda neuveritelne pomala. Da se zapisovat i do FLASH, stranka ma jen
128B myslim ale zase, rychlost zapisu tragicka. Pro nejake obcas
zapisovane konfigurace je to jedno. Vetsi vykon a pamet si ted uzavam v
L051. Ale nejsou to obvody uplne za dolar.

103 je stara osvedcena klasika, jak uz nekdo psal tak hlavne je to
extremne rozsirene, protoze to klonujou Cinani za par centu. Ridit vas
displej to dovede urcite taky.

Bootloader mam svuj, funguje pres modbus-rtu, ono je to hlavne o
aplikaci, s kterou to bude komunikovat, jinak na tom nic sloziteho neni.
Ale sezere 20-30kB, je to spis pro vetsi FLASH.