Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Březen 10 08:51:34 CET 2021

Dobrý den,
poprosil bych zdejší odborníky na STM32 o několik informací.
Mám navrhnout LED displej, který bude mít cca 7 kusů 7-segmentových
displejů + matrix displej 7x5 bodů. Doposud to řídil nějaký malý 8bitový
PIC, v nové verzi 8bitový Atmel.
Protože mám v návrhu úplnou volnost, říkám si, proč nepoužít STM32,
které jsou všude, levné a výkonné, jak o tom čtu. Moje aktuální volba je
STM32F103C8T6 na vývojové desce STM32 BluePill a klonech.
Buď na BluePill proběhne pouze vývoj a MCU pak zapájím do finální desky
nebo si říkám, že bych do finální desky osazoval rovnou celou vývojovou
desku BluePill.

Moje dotazy:
1) V dokumentaci nevidím nic o EEPROM. Dá se do interní FLASH paměti
uložit pár bytů nastavení/parametrů?
2) Je požadavek na upgrade firmware pro RS485. Existuje nějaký ověřený
Bootloader?
3) Jakou frekvencí se multiplexují LED displeje, aby neblikaly?
Děkuji.

--
Martin Hanek