Otazka ku spajkovacke

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 9 09:52:54 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

wellerku som vcera kuchol a podarilo sa mi ju rozobrat trochu viac nez
naposledy, takze som uz videl komplet plosak. Su v tom lm358a a
vykonovy spinac u217b od temicu. Fotky su prilis velke a 6MB, takze
pri svojich znalostiach googledrive, to nebudem vystavovat. Fotky
neviem vystavit ani patricne zmensit.

Na doplnenie tej chyby, letovacka nedokaze vyhriat cely hrot az po
koniec spicky hrotu. Vzdy ho vyhreje len 1-2mm od konca a tam sa aj
tavi cin. Skusane na viacerych hrotoch. Takze letovacka funguje, ale
prakticky sa s nou neda robit. Chvilu som to s nou skusal znova, a
trochu som topil cin. Letovacka ma asi posahane robenie maxima a
minima teploty a najskor aj posahanu periodu tohto deja. Zeby to bol
ten temic alebo triak? Jedine, co je trochu do seda je ten triak, inak
vyzera vsetko normalne. Plosak je navrhnuty tak, ze ja ho so svojimi
schopnostami nezaspakujem, takze vymena io je pre mna velmi otazna.

Myslim, ze som to uz dostatocne dobre popisal a co s tym dalej, je
tiez otazne. Letovacka ma cez 20 rokov, tak neviem, ci to ma zmysel to
nejako dalej opravovat.

A.

O.K.
A jake hodnoty odporu na konektoru jsme namerili?
Ten komparator bych osobne videl az na druhem miste.
Na prvnim miste bych se zameril na promereni termistoru.
Za studena a pak ho skusit trochu zahrat, treba na plynovem
sporaku, jak moc se hodnota zmeni.
Ruseni, tot otazka. Ten termistor ma mit ~22R, takze zadny
vysokoimpedancni vstup. Napr. KSGER T12 jsou na tohle haklive,
uz jsme to tu nedavno zminoval.
Predpokladam, ze druha rucka asi neni k dispozici.

Totez u TS100, nejrychlejsi je druhy hrot, az pak asi zacit
rozebirat telo.

JURP