Otazka ku spajkovacke

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Březen 8 16:59:30 CET 2021

O.K.
A jake hodnoty odporu na konektoru jsme namerili?
Ten komparator bych osobne videl az na druhem miste.
Na prvnim miste bych se zameril na promereni termistoru.
Za studena a pak ho skusit trochu zahrat, treba na plynovem
sporaku, jak moc se hodnota zmeni.
Ruseni, tot otazka. Ten termistor ma mit ~22R, takze zadny
vysokoimpedancni vstup. Napr. KSGER T12 jsou na tohle haklive,
uz jsme to tu nedavno zminoval.
Predpokladam, ze druha rucka asi neni k dispozici.

Totez u TS100, nejrychlejsi je druhy hrot, az pak asi zacit
rozebirat telo.

JURP