Re: Posouzení stability lineárního ložiska u 3D tiskárny

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 9 08:00:19 CET 2021

me se tahle vzdusna konstrukce strasne libi :-).
pokud by bylo dodrzeno, ze konstrukce neni z papiru a linear je alespon
trochu linear a ne parodie, tak pro 3d tisk musi bohate stacit.
pak jeste nastaveni geometrie, to taky nebude uplne jenoduche. ono pokud
ma clovek vice bodu, kde muze jednodusse domerit vzdalenosti a ty pak i
doladit, je to hracka. ladit pravouhlost toho horniho ramene a jeho
utazeni, tam bude asi dablik :-) pokud by to bylo vyrobene na cnc,
presne na roviny a montaz na koliky, pak je geometrie uz dana, ale to
asi neni tento pripad ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65