Re: Krimpovací kleště

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 8 21:24:12 CET 2021

To jo. Ale to uvolnění je pro výjimečné případy.
Já používám pootevření kleští rutině, nikoli výjimečně.

Navíc mi vyhovuje i to, že lisovací síla je "analogová" a dávkuju ji rukou.
Kdybych krimpoval pořád ty samé kombinace vodič/pin, tak by nastavení
síly (a tedy i výsledného průměru) napevno nevadilo.
Ale protože dělám každou chvíli něco jiného, tak mi analogová metoda
plus cit v rukách vyhovuje mnohem víc.

PL