Re: RE: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

bufran na seznam.cz bufran na seznam.cz
Neděle Březen 7 21:25:59 CET 2021


Dobry den,

Pokud vim meri se to kapacitne. Tedy prvni desku jedou naplno a s R zmeri i 
C a u zbytku uz meri jen c mezi vybranymi spoji. Pokud neni stejna jde to na
plny test. Nebo u slozitejsich ji rovnou vyradi.

Franta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Krucinsky, Ladislav 
Datum: 7. 3. 2021 v 20:50:31
Předmět: RE: OT: Proč to jde tak kvalitně, 
rychle a levně...

Bylo to zajímavé video ale tak trochu mi nesedí tvrzení že u každé desky 
kontrolují všechny možnosti propojení x zkraty. 
Když si vezmu složitost některých desek a rychlost těch robotů s testovacími
jehlami - tak to mi teda nevychází...
Nechce se mi zacházet nějak hluboko do kombinatoriky ale když pro 
zjednodušení budu mít desku se dvěma řadovými 100 pinovými konektory 
propojenými 1:1. To je 100 spojů + 99 možností zkratů, tedy 199 operací kdy 
se dotknou dva testovací hroty spoje a vyhodnocuje se vede x nevede. Kdyby 
jedna operace trvala 0,2 sec, je to 40 sec na desku. A viděli jste to 
množství desek? To mi nějak nejde do hlavy. Možná dělají jenom nějaký vzorek
- vyberou pár desek z dávky ale myslím že tam padlo, že se měří každá 
deska... 

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, March 7, 2021 5:56 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or
attachments or enter any information into forms unless you trust the sender 
and know the content is safe.





Ono těch mzdových nákladů bude asi schováno hodně v dodavatelských
řetězcích.
Dělám pro různé firmy, z toho víc než polovina dělá nějakým způsobem
aspoň částečně pro automotive.

Mimo jiné proto tak snadno proběhl jarní lockdown - protože výrobu
zastavily automobilky, tak ji zastavila nebo výrazně omezila celá ta
obrovská pyramida subdodavatelů.
A proto teď lockdown není možný, protože germáni fabriku zavřít
nechtějí, a ti dodavatelé si to tím pádem taky nemůžou dovolit.

PL

*****************

Dne 7.3.2021 v 12:04 gatilo napsal(a):
> 7.3.2021, 11:31:12
>
> Někde jsem četl, že u VW v Německu tvoří mzdové náklady cca
> 6% z výrobních nákladů.
> Takže, podstatná část nákladů, bude někde jinde.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by https://eur02.safelinks.protection.
outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.hw.cz%2F&data=04%7C01%7Cladislav.
krucinsky%40linde-mh.cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf
78e105b327279d6d9%7C0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8
eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&
sdata=T2FN%2BHqP2srzlumTA0eTJ93F7bNgaJh8dbWS9sMB%2B4E%3D&reserved=0
Hw-list na list.hw.cz
https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Flist.hw.cz%
2Fmailman%2Flistinfo%2Fhw-list&data=04%7C01%7Cladislav.krucinsky%40linde-mh.
cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf78e105b327279d6d9%7C
0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4
wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=17
ZVLdyDUj3A7vDzxLPugLLsbOj2SUGI8yMmNumhXds%3D&reserved=0
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210307/684f6703/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list