<html><body>Dobry den,<br><br>  Pokud vim meri se to kapacitne. Tedy prvni desku jedou naplno a s R zmeri i C a u zbytku uz meri jen c mezi vybranymi spoji. Pokud neni stejna jde to na plny test. Nebo u slozitejsich ji rovnou vyradi.<br><br>Franta<br><br>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Krucinsky, Ladislav <br>Datum: 7. 3. 2021 v 20:50:31<br>Předmět: RE: OT: Proč to jde tak kvalitně,
<br>  rychle a levně...<br><br>Bylo to zajímavé video ale tak trochu mi nesedí tvrzení že u každé desky kontrolují všechny možnosti propojení x zkraty. <br>Když si vezmu složitost některých desek a rychlost těch robotů s testovacími jehlami - tak to mi teda nevychází...<br>Nechce se mi zacházet nějak hluboko do kombinatoriky ale když pro zjednodušení budu mít desku se dvěma řadovými 100 pinovými konektory propojenými 1:1. To je 100 spojů + 99 možností zkratů, tedy 199 operací kdy se dotknou dva testovací hroty spoje a vyhodnocuje se vede x nevede. Kdyby jedna operace trvala 0,2 sec, je to 40 sec na desku. A viděli jste to množství desek? To mi nějak nejde do hlavy. Možná dělají jenom nějaký vzorek - vyberou pár desek z dávky ale myslím že tam padlo, že se měří každá deska... <br><br>Zdravím<br>Ladislav Kručinský<br><br>-----Original Message-----<br>From: Hw-list  On Behalf Of Petr Labaj<br>Sent: Sunday, March 7, 2021 5:56 PM<br>To: hw-list@list.hw.cz<br>Subject: Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...<br><br>WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.<br><br><br><br><br><br>Ono těch mzdových nákladů bude asi schováno hodně v dodavatelských<br>řetězcích.<br>Dělám pro různé firmy, z toho víc než polovina dělá nějakým způsobem<br>aspoň částečně pro automotive.<br><br>Mimo jiné proto tak snadno proběhl jarní lockdown - protože výrobu<br>zastavily automobilky, tak ji zastavila nebo výrazně omezila celá ta<br>obrovská pyramida subdodavatelů.<br>A proto teď lockdown není možný, protože germáni fabriku zavřít<br>nechtějí, a ti dodavatelé si to tím pádem taky nemůžou dovolit.<br><br>PL<br><br>*****************<br><br>Dne 7.3.2021 v 12:04 gatilo napsal(a):<br>>   7.3.2021, 11:31:12<br>><br>> Někde jsem četl, že u VW v Německu tvoří mzdové náklady cca<br>> 6% z výrobních nákladů.<br>> Takže, podstatná část nákladů, bude někde jinde.<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.hw.cz%2F&data=04%7C01%7Cladislav.krucinsky%40linde-mh.cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf78e105b327279d6d9%7C0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=T2FN%2BHqP2srzlumTA0eTJ93F7bNgaJh8dbWS9sMB%2B4E%3D&reserved=0<br>Hw-list@list.hw.cz<br>https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Flist.hw.cz%2Fmailman%2Flistinfo%2Fhw-list&data=04%7C01%7Cladislav.krucinsky%40linde-mh.cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf78e105b327279d6d9%7C0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=17ZVLdyDUj3A7vDzxLPugLLsbOj2SUGI8yMmNumhXds%3D&reserved=0<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></body></html>