Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 7 17:56:10 CET 2021

Ono těch mzdových nákladů bude asi schováno hodně v dodavatelských
řetězcích.
Dělám pro různé firmy, z toho víc než polovina dělá nějakým způsobem
aspoň částečně pro automotive.

Mimo jiné proto tak snadno proběhl jarní lockdown - protože výrobu
zastavily automobilky, tak ji zastavila nebo výrazně omezila celá ta
obrovská pyramida subdodavatelů.
A proto teď lockdown není možný, protože germáni fabriku zavřít
nechtějí, a ti dodavatelé si to tím pádem taky nemůžou dovolit.

PL