Re: [OT] Lokalizace kočky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 5 07:05:21 CET 2021

jak jsem pres pootevreny okno, prichazi jejich "ujeceny" obdobi, tak
treba byla venku do rana rada :-)
letos prisaham ty kocko_plasice nakoupim. to jeceni je strasny. nemam na
ty kocky pristup, schazej se kousek za zdi u souseda, tedy cca 4m od
naseho okna.
cena plasice nemala(deramax cca 1kkc), ale snad zabere ..
tomik.