Re: [OT] Lokalizace kočky

Pátek Březen 5 06:45:52 CET 2021

Včera večer jsem šel vyvenčit psa než jsem šel spát. Kočka proklouzla
ven. Zůstala tam do rána (to se ještě nestalo). Jako pustil bych ji
domů, ale ona někam ve tmě zmizela a já tam na ni nebudu hodinu čekat
nebo se pro ni vracet. Takže si tu svobodu užila.

Přítelkyně to nevěděla, šla si lehnout dřív. Kdyby to věděla, tak pro
tu kočku půjde, třeba o půlnoci. Ona je vůbec přehnaně útlocitná,
pokud jde o zvířata. Když jsme se sem nastěhovali, pro kočku to byla
změna a byla trochu vyděšená. První noc nám furt lezla do ložnice
(uměla si otevřít šoupací dveře) a to několikrát a mňoukala a budila
nás. Já jsem byl unavenej, po tom stěhovacím a malovacím maratónu,
chtěl jsem se vyspat. Když nestačilo kočku jen vyhodit z ložnice,
prohnal jsem ji po bytě, házel po ní polštářema, aby si někam zalezla
a dala nám pokoj. Zabralo to.

P.K.