[OT] Pascal ma 50 rokov

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 4 22:08:31 CET 2021

Důvod je podle mě zřejmý.
Kalkulačky kategorie "vědecká" umí prioritu operátorů.
Kalkulačky typu "obchodní" nebo "obecné" ji programově nepoužívají.

No a programátoři ve Windows to udělali stejně, jako je to v reálném
okolním světě.
Proto se logika vyhodnocování mění se změnou nastavení typu kalkulačky.
Není to proto, že by autoři neuměli realizovat správně prioritu. Nakonec
ji v jenom módu udělali.
Naopak museli implementovat oba přístupy, aby simulace reálných
kalkulaček byla co nejvěrnější.

PL