Re: Detekce fáze UHF

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 4 19:05:17 CET 2021

v kapitole 6 je to popisane tak, ze tomu dokonca aj ja rozumiem :-)

http://cds.cern.ch/record/835268/files/cer-002521285.pdf

tie draty su kvadraturny hybrid (obr. 6.4). Zapojenie s cievkami je to
iste, ale 90 stupnovy kus prenosoveho vedenia je realizovany nahradou
vedenia jeho ekvivalentnym obvodom z diskretnych prvkov.

Ako ladiaci element je pouzita cisto imaginarna impedancia, napriklad
kapacita, realizovana varikapom.

b.