Re: [OT] Lokalizace kočky

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 14:49:42 CET 2021

Nevím jak vaše kočka, ale naše když nese něco k snědku tak se ozývá velmi
specifickým mňoukáním, velmi zvučným, takže víme že to máme jít zabavit ;-)
(Žena tvrdí že tak svolává koťata k jídlu.)

Takže stačí to prohnat nějakým DSP a analyzovat styl mňoukání.

Tomáš