Re: [OT] Lokalizace kočky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 13:14:24 CET 2021

Ještě k toum dokoupit laserovo ukazovátko a je to. Naše kočka tedy za
ním (nebo jiným malým kolečkem světla) letí jako pominutá.

Včera slavila úspěch, večer se jí podařilo propašovat myš do obejváku.
To je pokaždé legrace. Kočka na to potřebuje velké množství
vynalézavosti. Pak to zjistí ženské, ta větší začne ječet a utíká
nahoru, ta menší se raduje a utíká shora dolů.
Mno a já to nakonec musím uklízet, ale to za tu chvíli legrace stojí.

Mimochodem - nemáte schema na detektor, který by rozpoznal, jestli má
kočka myš nebo ne?