Re: Vyčištění PCB "od kuřáka"

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 3 05:42:45 CET 2021

nasel jsem par fotek s vysledkem.
deska je myta asi 10min v ultrazvuku na 40°C a jen do pulky. oplach pred
susenim jen tou jejich destilkou, ale IPA to muze asi pojistit. susil
jsem jsem myslim 1h/60°C po vyfoukani vzduchem. je videt, ze druha rada
rele je porad v "mazutu". ocima a pod mikroskopem o bylo jeste
znatelnejsi. pcb byl jak novej.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/pcb_myti/
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.