Re: Vyčištění PCB "od kuřáka"

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Březen 2 22:13:02 CET 2021

Tak to udělám asi takto. Vodu z kohoutku raději nepoužiji a mýdlo či
prášek na praní také ne - obsahuje to soli, parfémy a kdo ví co ještě
a nerad bych, aby to zařízení nebylo třeba za rok sežraný, když to
vydrželo v chodu skoro 40 let i s tím sajrajtem z cigaret.

MICROSONIC CLEAN naředím destilkou namočím třeba na hodinu a následně
provedu koupel (štětcem tomu trochu pomohu). Opláchnu to v IPA,
vyfoukám stlačeným vzduchem a nechám vyschnout (IPA by tomu měla dost
pomoci, spláchne to tu vodu, dostane se to i do škvír kam se voda
nedostane a to co nesteče se vypaří takže by tam za chvilku nemělo nic
zůstat - to je tedy moje představa). Jde o desky s THT (žádné SMD).
Jedině kde by mohla zůstat voda je pod IO. Pár dní to nechám
vyschnout. U nás v paneláku je vlhkost 20% RH takže tady uschne za
chvilku všechno...