Re: Vyčištění PCB "od kuřáka"

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 2 06:38:49 CET 2021

musi to byt neco "vodniho", tedy spis tento sortiment.
https://www.tme.eu/cz/katalog/pajeci-a-svareci-technika_100605/?mapped_params=1190%3A1452570%3B1682%3A1465329%3B
ten MICROSONIC CLEAN, jde koupil leckde i v malem baleni.
ultrazvuk neni uplne nutny, jde i smrdlat stetcem, jen to nebude 100%
dokonale a ta prace :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65