Re: Vyčištění PCB "od kuřáka"

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Březen 2 00:02:53 CET 2021

Na šrouby co nejdou nebo nemají tu správnou hlavičku - hledejte
odstraňovač zničených šroubů - na netu xdomacnost v česku.
Navrtat a pak použít spec. vrtáček.
Na znečištěné počítače používám teplou vodu s rozpuštěným běžným mýdlem.
A silonový kartáč, štětec apod...
Pár lidí své počítače a klávesnice nepoznalo. Ty klávesnice jsem dělal
jen proto
že na ně byli zvyklí jinak bych jim dal nové za hubičku a někdy i
zadarmo ;-)
Na PCB roztok s práškem na praní. Nutné sušení a stačí na ústředním topení.
Pamatuji jak zde někdo psal - plechový kyblík s vodou a práškem na
praní, do toho
otevřený PC zdroj a chvíli kvrdlat a pak propláchnout a nechat usušit -
důkladně !
A je jako nový.
Několik PC po kuřácích jsem čistil a je to síla, jednou mi přivezli PC s
chybějícími krytkami
a bylo tam opuštěné myší hnízdo. Fakt lahůdka.
Hezký den, Jindra - J.Polívka