[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Pondělí Březen 1 12:21:23 CET 2021

po 1. 3. 2021 v 12:01 odesílatel DeeJay <deejay na email.cz> napsal:
> Jezdí s tím manželka cca 80km denně, nabíjíme obvykle v práci do 80%, nabíječku mám i doma bez speciálního tarifu (nechce se mi předělávat rozvaděč i když na to časem dojde)
> Pokud mohu, auto si také vezmu - od prázdnin máme najeto cca 16tkm (za garančku si Hnujdaj vzal 5tisíc za nic :-(

Ehm, 5000 za garančku a nic neudělali? U benzínového aspoň vymění olej.

> Rychlo nabíječky u cest obvykle nepoužíváme, nejezdíme víc než 400km na zátah.

Stalo se, že jste potřebovali ráno odjet a nebylo to nabité?

> Fajn je ovládání auta přes appku - nahřátí, chlazení atd... funguje to, ale poněkud kostrbatě, appka je pomalá ovládání šílené. Můžete sice zapnout topení, ohřát okna a volant, ale nemůžete ohřát sedadla a co si budeme říkat, kůže studí do zadku i když je v autě teplo. Zapnout si to musíte ručně až nasednete. Rovněž doba topení chlazené je omezena na několik minut, takže to musíte zapnout několikrát po sobě - některé nelogičnosti prostě nepochopíte, namátkou jen natrvalo zapnuté hlídání v pruzích, takže to tahá za volant, musí se vypnout pokaždé po nastartování.

Uf, auto za milion a zabijou ho aplikací na mobil... bohužel stejnou
zkušenost mám s robovysavačem. (Já vim, na aplikaci to nejezdí, to ani
ten robot, ale pustit do světa aplikaci, co nefunguje...)

> Levný plastový vnitřek byste rovněž u auta s cenovkou na 1M zrovna nečekali - ano je to proto, že vychází z levné spalovací Kony. Nicméně myslím, že už je to zase o trochu dál a nový Ionic 5 bude super.

No, někde ušetřit museli.

> Jezdím rád jak dýzlovým Passatem tak elektrickou Konou - ale jako u všeho jsou na světe 2 tábory lidí, kteří by si navzájem nejraději vyškrábali oči :-) Však to znáte, větší hnus než dýzl není - smrdí to, kouří, rakovina všude, zabíjí to koťátka, všichni umřeme vs. hned to shoří, nikam to nedojede, výfuk to má v Prunéřově, nedá se to uhasit a všichni umřeme.

Jo, znám ty ekofanatiky :-)

P.K.