Re: problémy se zadáváním tišťáků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 30 02:39:26 CEST 2021

Omlouvám se za laickou otázku, ale nikdy jsem to takhle u nás nedělal,
tak to nevím (myslím pool-servis a panelizaci u výrobce).
Proč to chcete nějak panelizovat u nich?
Proč si neuděláte panel u sebe doma a k nim to nepošlete jako jednu
desku s vnitřním frézováním nebo V-drážkováním?
Nebo to takhle nejde?

Díky.
PL