problémy se zadáváním tišťáků

Úterý Červen 29 13:36:36 CEST 2021

Po dlouhé době jsem si zase zadal desku do Gatemy přes jejich pool
servis. Panel, kde bylo 5 malých destiček a jedna větší, všechny se
stejnou šířkou. Když jsem se to pokoušel zadat přes formulář pool
servisu, nešlo to, protože tam nejdou zadat různé rozměry desek do
jednoho panelu. Když jsem si myslel, že zadávám počet desek v panelu,
napsalo mi to, že zadávám pět panelů :-( Tak jsem přešel do jejich
konfigurátoru, který má větší možnosti. Zadal jsem že chci jeden panel a
že panelizaci mám v datech. Přišlo mi potvrzení objednávky, kterému jsem
nevěnoval pozornost :-( a následně mi přišlo pět panelů. Když jsem se
podivoval nad fakturou, napsali mi že faktura je správně, že jsem to prý
takhle zadal. Takže asi si ten systém pamatoval těch 5 kusů z původního
zadání pool servisu a to, že jsem pak v konfigurátoru zadal 1 kus, to už
nebralo v úvahu.

Vlastně ani nechápu filozofii zadávání, kde vypisuju rozměry destiček a
panelu, když je stejně všechno dáno zaslanými daty. U Pragoboardu se mi
tohle stát nemůže, tam je každá zakázka pool servisu jednorázová a nelze
zadat pod stejným jménem více panelů.

Vím že teď se mi smějou všichni, co si zadávají desky do Číny, ale
nechci na desku čekat 4 týdny s tím že nevím, jestli to vůbec přijde a
ani nevím, jestli bych od toho dostal nějaký daňový doklad.

Anděl