Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 28 17:41:57 CEST 2021

Citace: "Co je bankovní identita?"

*"Zjednodušeně řečeno jsou to přístupová data k přihlášení do vaší
banky.***"

zdroj: Co umí bankovní identita, kolik stojí a proč ji (ne)využívat
(hyperfinance.cz)
<https://www.hyperfinance.cz/magazin/co-umi-bankovni-identita-kolik-stoji-a-proc-ji-nevyuzivat/>

Bude se použávat i v Eneregetice neboli prodeji elektřiny...

Citace: „Jednání o využití ověření přes bankovní identitu vedeme s
mnoha odvětvími. Mimo jiné s telefonními operátory, poskytovateli
utilit, tedy například s energetickými společnostmi"

zdroj: Bankovni-identita_bankovnictvi_201009.pdf
<https://bankovni-identita.cz/wp-content/uploads/2020/10/Bankovni-identita_bankovnictvi_201009.pdf>

Myslím, že dál nemá význam něco psát. Rozumím Vás, že myslíte
identifikaci osoby, ale to se právě bude dělat ve většině případů jménem
a heslem. Mohlo by být dotazy na vaši velikosti, boty... i bez jména a
hesla, ale stejně by to bylo o spojení Vašich údajů a jejich distribuce,
obchodování a v závěru zneužití. Proto je lépe vždy více stupňů a volit
bezpečnost dle svého uvážení.

A jak Vám každý právník řekne každá dohoda musí obsahovat i nějaký způsb
ukončení pokud se to vykmne. Tohle je jednostranná věc. Lépe mít deset
hesel a vědě co se děje, než jedno a být bezradný. Ono s jednou
identitou se v těch systémech nic nepozná budete tam vidět jako jedna
osoba a kde končí či začíná hacknutí nebude možné zjistit.

Je to prostě bezpečnostně špatně.

Pokud to někdo chce dobrovolně, tak ať se rozhodne jak chce. Najde se
takových možná i 95% procent, co jim to je jedno.

Jirka