Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 28 15:38:35 CEST 2021

Nevím, jestli tady nedošlo k lehkému zmatení pojmů.
Bankovní identita je způsob, jakým můžete nějakému subjektu pomocí své
banky potvrdit, že jste ten, za koho se vydáváte.
To nemá s nějakým předáváním Vaších údajů nějakým podomním prodejcům nic
společného.
A protože to musí být dost bezpečné, tak jen jméno a heslo to nespaví,
musí být vícefaktorové potvrzování.

PL