Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Červen 28 08:08:47 CEST 2021

Bankovní identita je pro lidi bez jiné eidentity dobrý vynález. Osobně
mám aktivovanou eobčanku, soukromou datovku, zaručený elektronický
podpis, o dalších "firemním" nástrojích nemluvě.

Pro mě je bankovní identita zbytečná a nechci, abych ji musel mít,
prostě o ni nestojím, eslužby řeším jinak. Nehledě na to, že mám víc
účtu u více bank, některé nemám tak dobře zabezpečené, protože na nich
nic není, a zrovna u těchto bank bych si dobrovolně bankovní identitu
nikdy neaktivoval.

Zrovna tak nestojím o to, aby moje banka měla přehled o tom, co dělám v
komunikaci se státem. Mám rád ty věci oddělené.

Stejně tak nechápu bezpečnost mobilního bankovnictví, jak tu někdo už psal.

Takže ano, jako volba ano, jako povinnost ne.

Standa

P.S.: Byl jsem první na okrese, kdo protlačil na FÚ elektronickým
podpisem podepsané přiznání k DPH, elektronický podpis mám už skoro 20
let, jsem příznivcem estátu. Tudíž nejde o někajé staromilství, jenom
některé věci vidím jinak.