presnost DS18B20

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Červen 24 20:24:57 CEST 2021

Uz mi to mera presne (tak do pol stupna). Zmenil som napajanie, uz ho nenapajam trvale ( mal som priamo na 5V), ale ho napajam z vystupneho pinu a pustam mu napajanie len ked meram.

Dňa 23. júna 2021 11:16:33 SELČ používateľ iko <iko.ikoon na gmail.com> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.