UV LED osvitka

Pátek Červen 18 08:20:49 CEST 2021

Zajímavé řešení. Asi před 30 lety jsem si v práci nechal udělat vysokou
bednu (možá taky těch 80 cm), nahoře byla 250W výbojka, dole šuplík pro
desku. Zevnitř to bylo nastříknuté černě a po cestě dvě masky pro
omezení vyzařovacího úhlu tak, aby se zastínily odrazy.
Tu ledkovou osvitku (příloha) mám rozdělenou na segmenty, aby se omezilo
to šikmé světlo, je to vylepené černou fólií a svítím z 20 cm. Předlohy
netisku zrcadlově, nedokonale proschlá barva z inkoustové tiskárny byla
někdy agresivní na fotocitlivý lak. Takže musím počítat s rozptylem přes
tloušťku filmu a udělat čáru 0,2 mm je dost problém. Ale nad 0,3 mm je
to v pohodě.
Anděl