UV LED osvitka

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 17 23:52:19 CEST 2021

Som jeden z tych, co som si UV LED osvitku postavil. Pouzival som DPS s
laminovacim fotorezistom. Uz davno som to nepouzil :( Pamatam si, ze
doba osvitu bola 3-5 min. Ak vam vyjde 10 pruzkov, dajte si interval
30s. Mozno prvy jeden az dva kroky mozte vynechat. Ja som dobu stanovil
na 2 krat. Najprv asi 10x po 1 min a potom v najlepsom intervale asi po
15s. Ale ono to az take kriticke nie je.
Pouzival som take samodomo spinacky este z fotokomory s 89C2051 :)
2-miestny cerveny displej cas si tlacitkami naklikam v radoch sekundy,
10-tky sekund, potom minuty a 10-tky minut. Na 2 tuzkovky, spinaci prvok
je NPN s OC. K tomu som k zvacsovaku pripajal rele a k LED osvitke MOS...

miro