UV LED osvitka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červen 17 22:33:22 CEST 2021

Ano, přesně tak to, jsa z historie zvyklý na proužkovou zkoušku v temné komoře, chci udělat. Jen mi právě šlo o ten základní časový rámec (jestli začít 10s nebo minutou). Optický výkon neznám (čínským číslům nelze věřit a u UV LEDek je ani moc neuvádějí), ale i dvojnásobné zvýšení/snížení je pořád pouze 1EV (což pro tuhle zkoušku není tak velký rozdíl). Vím, že zde v minulosti lidi psali, že si podobné osvitky stavěli, a věřím, že se to u různých konstrukcí/výkonů nebude lišit řádově, tak proto jsem ten dotaz položil.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, June 17, 2021 10:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: UV LED osvitka

Vzdálenost je (v rámci mezí smyslu uspořádání) irelevantní, optical W/m2 neuvádíte, takže doporučuji postup:
Natisknout předlohu s txt, něco jako:
30
-----
60
-----
90
-----
120
-----
150
-----
3min
-----
(4, 6, 10)
Ustříhnout proužek předlohy i DPS a v průběhu expozice postupně zakrývat posouváím černého papíru.

PH

Od: Šerých Jakub<mailto:Serych na panska.cz>
postavil jsem si z čínských UV-LED pásků osvitku na plošňáky. Vzdálenost LEDek od plošňáku cca 4 cm, 2mm sklo.

Chci zkusit kalibrační expozici (klasická deska z GMka s modrou přelepkou). Mohl byste mi někdo, kdo používáte podobné zařízení, napsat alespoň přibližný základní čas, od kterého se mám odpíchnout? Dřív jsem svítil xichtovým minisolárkem s UV zářivkami a dával jsem 20 minut, ale tady doufám v kratší časy.