RE: OT: čištění topné soustavy ÚT - zkušenosti ?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červen 17 15:55:37 CEST 2021

Při prohlídce novější rekonstrukce v pavlačovém domě byl u vratky každé stoupačky TUV nějaký termostatický ventil (celkem 6 stoupaček paraelně.) Předpokládám že vypne když se začne vracet teplá, ale původně tam ty ventily nebyly. Máte někdo zkušenost jak je to účinné? Stačí pak menší čerpadlo? Odvzdušnění to asi nenahradí...
Lubor