Re: OT: čištění topné soustavy ÚT - zkušenosti ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 17 12:32:22 CEST 2021

Po pravdě - kde by se tam ty usazeniny braly.
Pokkud nevypouštíte vodu každé jaro a každý podzim nedáváte novou ekologickou dešťovou, nebo z potoka, tak tam moc usazenin nebude.
Zabýval bych se odvzdušněním a zareznutím ventilů.

---------- Původní e-mail ----------

Od: J. Polívka <jpolivka na volny.cz>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 17. 6. 2021 9:56:08

Předmět: OT: čištění topné soustavy ÚT - zkušenosti ?

Dobrý den všem,
prosím nemáte někdo zkušenosti zda se vyplatí nechat vyčistit topnopu
soustavu ÚT ? Nebo vyměnit radiátory ?
A jak to dokáží vůbec vyčistit ? nebo je to jen taková sranda ?
Máme v SVJ tři sedmipatrové domy tedy celkem devět podlaží.
Nedávno jsem viděl při vypouštění co z toho teče ale nevíme zda nejsou
v radiátorech usazeniny. Ve vyšších patrech si stěžují na nedostatečné
topení.
Já bydlím v přízemí a ruce bych si opařil. Teď tedy mluvím i o vodě.
Před pár dny si soused rekonstruoval byt a nechá nám jeden původní radiátor
že bychom ho mohli rozříznout a podívat se jak to vypadá uvnitř.
Mám velkou flexu ale že by se mi do toho chtělo ?
V mládí mne minulo kolo od Tatry 111, viděl jsem půl kotouče z
cirkulárky ve stropě,
před pár lety jsem sekal křovinořezem a čepel minula mojí nohu jen o
kousek.
Nějak k těm točivým hračkám nemám kladný vztah.
Hezký den,
Jindra Polívka