dostupnost soucastek

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Červen 16 06:25:40 CEST 2021

Ta nedostupnost má víc příčin, ale často v rámci paniky to firmy vykoupily
na sklad.
To nejsou jen el. součástky, mrkněte někdy do ceníku Ferony, Jäkly, trubky,
vše je 2x dražší než před Covidem.
A stavebníci prej taky pláčou.
Karel

út 15. 6. 2021 v 23:12 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>