dostupnost soucastek

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Červen 16 00:36:55 CEST 2021

Dne 15.6.2021 v 23:12 Vláďa Anděl napsal(a):
> Švára mi
> říkal, že jeho kamarádka dělá kdesi v Rožnově a dělají tam wafery. Prý
> se dělají jen na třech místech na světě a o práci tam mají na mnoho let
> postaráno.
>
> Anděl

Dobrý večer,

tak salámky se v rožnovské Tesle dělaly už 80. letech, sice cca 2", ale
dělaly. Dojatě vzpomínám na praxi ve čtvrtáku na SPŠVE, kdy jsem oblečen
do skafandru měřil pod binokulárem závěrné napětí tranzistorů koncového
stupně tuším MBA810 přímo na salámku.
Spolužák je v ONSEMI dodnes (nebo aspoň do minulého srazu byl) a říkal,
že běžně dělají 6" wafery (nebo 8"? už nevím přesně).

jf