Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

picom picom na volny.cz
Úterý Červen 15 13:11:42 CEST 2021

Úžasný název a k tomu úžasná cena.  Hořák s piezo zapalováním a tři bombičky se dá koupit za 199
-------- Původní zpráva --------Od: AZe <aze na seznam.cz> Datum: 15.06.21  10:39  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Úžasný je ten název hořáku na navařování
asfaltových pásů:
GLORIA THERMOFLAMM BIO Professional PLUS

aze

From: Jindroush
Sent: Tuesday, June 15, 2021 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Tohle ted zacali balit do manzelko-pristupnych obalu
;)https://www.levnepostriky.cz/cz/pripravky.proti.plevelum/thermoflammbio.comforthttps://www.ags-shop.cz/cz/e-shop/2036727/c87476-vypalovace-a-likvidatory-plevelu/likvidator-plevele-gloria-thermoflamm-bio-professional-plus.htmlTj.
verze na plechovku, na bombu a maji i horkovzduskovo-elektrickou.

Nejak jsem nebyl presvedcen, jak dalece je zniceni
plevele vubec realisticky cil.
J.