Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

AZe aze na seznam.cz
Úterý Červen 15 10:39:18 CEST 2021

Úžasný je ten název hořáku na navařování asfaltových pásů:
GLORIA THERMOFLAMM BIO Professional PLUS

aze

From: Jindroush
Sent: Tuesday, June 15, 2021 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Tohle ted zacali balit do manzelko-pristupnych obalu ;)
https://www.levnepostriky.cz/cz/pripravky.proti.plevelum/thermoflammbio.comfort
https://www.ags-shop.cz/cz/e-shop/2036727/c87476-vypalovace-a-likvidatory-plevelu/likvidator-plevele-gloria-thermoflamm-bio-professional-plus.html
Tj. verze na plechovku, na bombu a maji i horkovzduskovo-elektrickou.

Nejak jsem nebyl presvedcen, jak dalece je zniceni plevele vubec realisticky cil.
J.