OT suseni filamentu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Červen 14 20:35:37 CEST 2021

Pěkné

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: pondělí 14. června 2021 20:22
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT suseni filamentu

sušíme v horkovzdušné troubě a místo dvířek (dvířka jsou otevřená) na
magnety lepím přípravek s rekuperačním výměníkem. Proti sušičkám ovoce to má
podstatně menší spotřebu energie a myslím, že to suší i rychleji.

https://vaelektronik.cz/fotky/sus1.jpg

https://vaelektronik.cz/fotky/sus2.jpg

https://vaelektronik.cz/fotky/sus3.jpg

https://vaelektronik.cz/fotky/sus4.jpg

Anděl

Dne 14.6.2021 v 10:09 konference na vojtek.biz <mailto:konference na vojtek.biz>