OT suseni filamentu

Pondělí Červen 14 20:22:07 CEST 2021

sušíme v horkovzdušné troubě a místo dvířek (dvířka jsou otevřená) na
magnety lepím přípravek s rekuperačním výměníkem. Proti sušičkám ovoce
to má podstatně menší spotřebu energie a myslím, že to suší i rychleji.

https://vaelektronik.cz/fotky/sus1.jpg
https://vaelektronik.cz/fotky/sus2.jpg
https://vaelektronik.cz/fotky/sus3.jpg
https://vaelektronik.cz/fotky/sus4.jpg