Ničení plevelů elektrickým obloukem

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Červen 13 20:27:03 CEST 2021

Zdravím

Přesně tak. Stařina shoří tak rychle, že zelenou trávu oheň stěží
ožehne. Po prvním dešti vůbec není poznat, že tam nějaký oheň
byl. Likvidovat plevel ohněm nepomůže. Většina jsou tak odolné bestie,
že stačí kousek kořenového systému a vyrostou znovu. Horkovzduchem
spálená zelená část nebo komplet utržená je to samé. Plevel vyrazí ze
záhonu první.

Zeman